Hanne’s - en butikk full av gode ideer

Kvinne som står blant masse interiør i en butikk
Hos Hanne's kan du finne det meste av innredningen til ditt hjem. Foto: Ivar B Johansen
Olivenolje 319,- / Salt og pepper 159,- / Pesto 119,- / Honning med valnøtter 149,- / Syltetøy 189,- / Servietter 79,-
Hos Hanne's finner du disse kule bootsene til kr 1499,-
Flere lyslykter i ulike størrelser samlet på bord
Stor rund lykt 569,- / T-lysestaker 110-129,- / Oval lykt (stor) 499,-

Er du på jakt etter det litt spesielle? En tur innom Hanne’s kan være løsningen. Butikkens vareutvalg har et omfang du sannsynligvis ikke finner andre steder.

Vårt vareutvalg spenner over mange områder, forteller butikkleder Kristina Pilar Neo (28). Her kan du finne det meste av innredningen til ditt hjem. Hanne’s har også et meget bredt utvalg i selskapstøy. Vi bruker mye tid på våre innkjøp. Med eier Hanne Marie Moseng sin eksklusive smak og evne til å treffe det som de enkelte ønsker seg, har vi, ifølge mange tilbakemeldinger og gjentatte kundebesøk, truffet godt opp gjennom årene.

Butikk med det lille ekstra

Hanne’s åpnet i 1992 som Hanne’s Blomstersmie i Moss sentrum. Etter en spennende start og god mottagelse av kundene, flyttet Hanne’s til Rygge Storsenter til åpningen 8. november 2007. I dag fremstår butikken som et sted hvor du går for å finne det lille ekstra.

Utvalget har siden blitt utvidet, og omfatter nå mange spennende ingredienser og smakstilsetninger for deg som ønsker å virkelig slå deg løs på kjøkkenet. Et bredt utvalg i smaksatte oljer, krydder og ikke minst vår spesielle kaffeblanding. Denne har virkelig slått stort an, smiler en opplagt Kristina Neo. Det er i denne avdelingen de fleste av våre mannlige kunder finner veien. Vi har derfor også gleden av å kunne tilby et variert utvalg av kjøkkenredskaper og dekketøy.

Trofaste kunder

Kundene har vært trofaste hos Hanne’s. Etter en noe slow start etter nedstengningen har det beveget seg i riktig retning for oss, forteller butikkleder Kristina. Hun legger til at butikkens aktiviteter på sosiale medier er noe som blir lagt merke til. Kundenes tilbakemeldinger viser at de setter pris på den flommen av ideer som formidles for eks. på Instagram og Facebook.

Smitte restriksjonene har gitt mange anledninger til å tenke nytt. Hanne’s har ingen nettbutikk, men kundene ringer inn sine bestillinger. Vi sender med posten, eller levere på døren. Dette har fungert fint smiler Kristina. Det eneste som har vært litt stille, noe som er naturlig etter nedstengning, er vår kolleksjon av selskapstøy. Derfor har vi nå meget gode tilbud på en del selskapsstøy i butikken.

Vi håper jo at vaksinen skal bringe oss tilbake til en normal hverdag, avslutter Kristina Pilar Neo.