RUSTA

Åpent i dag 10.00 - 20.00

Dekorert stue med blomster, kunst og bord

Åpningstider

  • I dag 10.00 - 20.00
  • I morgen 10.00 - 20.00
  • ons. 1. des 10.00 - 20.00
  • tor. 2. des 10.00 - 20.00
  • fre. 3. des 10.00 - 20.00
  • lør. 4. des 10.00 - 18.00
  • søn. 5. des Stengt
  • man. 6. des 10.00 - 20.00
  • tir. 7. des 10.00 - 20.00
  • ons. 8. des 10.00 - 20.00
  • tor. 9. des 10.00 - 20.00
  • fre. 10. des 10.00 - 20.00
  • lør. 11. des 10.00 - 18.00
  • søn. 12. des 14.00 - 18.00
  • man. 13. des 10.00 - 20.00
  • tir. 14. des 10.00 - 20.00
  • ons. 15. des 10.00 - 20.00
  • tor. 16. des 10.00 - 20.00
  • fre. 17. des 10.00 - 20.00
  • lør. 18. des 10.00 - 18.00
  • søn. 19. des 14.00 - 18.00
  • man. 20. des 10.00 - 21.00
  • tir. 21. des 10.00 - 21.00
  • ons. 22. des 10.00 - 21.00
  • tor. 23. des 10.00 - 20.00
  • fre. 24. des 09.00 - 13.00
  • Første juledag 10.00 - 18.00
  • Andre juledag Stengt
  • man. 27. des 10.00 - 20.00
  • tir. 28. des 10.00 - 20.00
  • ons. 29. des 10.00 - 20.00
  • tor. 30. des 10.00 - 20.00
  • fre. 31. des 10.00 - 15.00
  • Første nyttårsdag 10.00 - 18.00
  • søn. 2. jan Stengt

Om RUSTA

Rusta tilbyr et bredt sortiment med fokus på livet hjemmet. Hos oss finner du alt du trenger til fritid, hus og innredning, samt produkter til gjør det selv-prosjekter. I Rusta gjør vi det enkelt for folk å kjøpe produkter av god kvalitet til beste pris.

Forretningsmodellen vår er tuftet på enkelhet i virksomheten, sentrale innkjøp uten mellomledd og effektiv distribusjon. Dette, kombinert med vårt volumbaserte sortiment og et utvalg som er tydelig for kundene, gjør det mulig for oss å holde prisene nede – noe som har vært vår drivkraft helt siden starten i 1986.

Beliggenhet

Øvre plan

På nett

Våre ansatte

Rusta – varehuset som har «nesten» alt!

Rusta åpnet sitt første varehus i Sverige i 1986, og ble umiddelbart en suksess. I 2014 åpnet de sine første fem varehus i Norge, og Rusta på Rygge Storsenter fulgte året etter med en gedigen åpning.


Åpningen av Rusta varehus på Rygge Storsenter i 2015 skapte lange køer. Hundrevis av mennesker hadde møtt opp til åpningen, og de strømmet inn i butikken da snoren ble klippet. Rustas daværende Norgessjef Thomas Erlandsen - uttalte at folk stimlet til for å nyte godt av de flotte åpningstilbudene.

Stabilt godt - Kundetilstrømmingen er fortsatt god – smiler en fornøyd varehussjef Fatos Thaqi. Fornøyde kunder er vår beste markedsføring, og detoppnår vi ved å holde et variert og spennende utvalg til riktige priser – legger han til.

Satsningen på sesongvarer er meget høyt prioritert hoe Rusta. Nå er det full fart inn med sommervarer som utemøbler og griller samt våre storselgere av pynteting både ute og inne. Aktivitetsutstyr som trampoliner og bassenger i alle størrelser har også i år fått stor plass i den 2000 kvadratmeter store varehuset.

Mellomstort varehus - Fatos Thaqi kan fortelle oss at de fem årene som Rusta har vært på Rygge Storsenter har de øket bra i rangeringen i Rustasystemet. De er nå med sine 15 – 17 ansatte å regne som et mellomstort varehus basert på sin gode økning de seneste årene. Bare siden 2019 har de øket med nesten 50% som er meget bra medregnet at koronatiltak har forårsaket stengning i perioder.

Variert produktutvalg - Selv med sitt enorme utvalg i produkter til hus og hjem, er butikken innredet og organisert slik at kundene enkelt kan finne det de søker. Innredning- og forbruksprodukter er spesielt populært – sier Fatos under vår runde blant de tusenvis av varer som ligger enkelt og smakfullt plassert. I tillegg til nevnte produktgrupper – sier Thaqi at også renholdprodukter og produkter til husdyr er blant storselgerne, og stadig flere oppdager den høye kvaliteten og de lave prisene på «gjør det selv» produktene. Vi må heller ikke glemme vårt enorme utvalg av «godteri» smiler Thaqi til slutt og legger til at grensestengningen nok ikke akkurat har bremset salget i dette unike varehuset på Rygge Storsenter.

Han minner også om at de tar smittevernet på største alvor og har tilrettelagt kunderetninger og avstandsskilt rundt hele varehuset, slik at kundene enkelt kan holde avstand til hverandre og personalet.