b.young

Åpent i dag 10.00 - 18.00

Dame sitter på gulvet ved siden av blomster

Åpningstider

  • I dag 10.00 - 18.00
  • I morgen Stengt
  • man. 20. sep 10.00 - 20.00
  • tir. 21. sep 10.00 - 20.00
  • ons. 22. sep 10.00 - 20.00
  • tor. 23. sep 10.00 - 20.00
  • fre. 24. sep 10.00 - 20.00
  • lør. 25. sep 10.00 - 18.00
  • søn. 26. sep Stengt
  • man. 27. sep 10.00 - 20.00
  • tir. 28. sep 10.00 - 20.00
  • ons. 29. sep 10.00 - 20.00
  • tor. 30. sep 10.00 - 20.00
  • fre. 1. okt 10.00 - 20.00
  • lør. 2. okt 10.00 - 18.00
  • søn. 3. okt Stengt

Om b.young

b.young er en butikk for den motebevisste. Våre designere har som mål å være tidlig ute med sesongens nyheter i riktige farger til gode priser. Vi har høy fokus på personlig kundebehandling, så om du er 20 eller 100 år, er vi alltid der for å gi deg den beste servicen.

b.young har også skapt det vi kaller b.fair- vårt bærekraftige valg. Som handler om ansvarlig produksjon, bærekraftige materialer, minimere avfall og utnytte nye muligheter for å redusere den negative effekten vår virksomhet kan ha. Når du ser b.fair- etiketten, vet du at vi har gjort en enda større innsats for å sikre at varen er resultatet av en bærekraftig prosess. Kom innom oss for en hyggelig handel.

Beliggenhet

Øvre plan

Våre ansatte

Motebutikken b.young med oppmerksomhet på detaljer og kvalitet!


De fleste damer kjenner til motebutikken b.young. Den er en av de butikkene som har vært på Rygge Storsenter siden åpningen for 13 år siden. Den har også hatt et meget stabilt personale, slik at kundene møter kjente ansikter når de kommer inn i de delikate lokalene.


Her finnes moter til alle – mener butikkleder Nina Madsø. Hun har vært leder i denne butikken siden åpningen, og kjenner kundene og deres ønsker godt. Vi følger med i moteverdenen og gjør vårt beste for å legge opp vareutvalget etter den moten som er på topp til enhver tid.

Ny kolleksjon hver tredje måned - Moter er ferskvare – konstaterer butikklederen Madsø. Her må det byttes ut jevnlig, noe som betyr god magefølelse og kundekunnskap ved innkjøp. Men, smiler hun – moter skifter jo noen ganger veldig raskt. Heldigvis har vi muligheter til Express leveringer når dette skjer. På den måten kan vi nesten alltid tilby våre kunder siste mote. Hun presiserer imidlertid at de ikke glemmer sine litt eldre kunder som gjerne vil fortsette med den «look’en» de liker og trives i. Vi har litt for de aller fleste, i alle livets nivåer – legger hun alvorlig til.

Dansk kjede - b.young er et dansk motemerke grunnlagt i 1991 i Vejle, Danmark. Ikke bare er de levende opptatt av mote, men også for merkets kvalitet - og essens – og hvor det kommer fra. De har rettet sin oppmerksomhet på detaljer og kvalitet. De forteller på sine hjemmesider at de har stor oppmerksomhet på arbeidsforhold i produksjonslandene, samt innholdet av kjemiske og skadelige tilsetninger i råvarene som blir brukt.

Mote er ferskvare!

Sosiale medier -Facebook og Instagram er flittig brukt hos oss kan Madsø betro oss. De oppdaterer jevnlig disse sidene og har en utstrakt kundekontakt via følgerskaren som stadig øker. Under perioden hvor butikken var stengt i henhold til smittevernreglene, hadde de stadig bestillinger som ble betryggende levert uten fysisk kontakt. Dette er veldig verdifull kundekontakt for oss – fortsetter Madsø og forteller videre at de også får mange fine innspill i henhold til hva kundene ønsker at forretningen skal kunne tilby.

Sosiale medier er en vinn vinn greie mener hun. Her kan kundene finne siste nytt, og vi kan få tilbakemeldinger om hva som faller i smak. b.yuong butikken på Rygge Storsenter er entrivelig arbeidsplass og et populært treffsted for kundene. Her er det noe å finne i alle aldersgrupper – avslutter butikkleder Nina Madsø.